Pohjois-Hervannan koulutalon vanhempainyhdistys toimii koko koulun oppilaiden hyväksi. Tule mukaan iloiseen, mukavaan ja aktiiviseen porukkaan!

Vanhempaintoiminta vahvistaa kodin ja koulun yhteistyötä, edistää lasten ja nuorten hyvinvointia ja tarjoaa vertaistukea kotien kasvatustyölle. Toimivalla yhteistyöllä koti ja koulu voivat yhdessä vaikuttaa lasten ja nuorten motivaatioon, oppimistuloksiin ja kouluviihtyvyyteen. Lapsille tekee hyvää tietää, että vanhemmat vetävät yhtä köyttä koulunväen kanssa, tuntevat toisensa ja saavat tarvittaessa toisiinsa yhteyden. Tule mukaan, saat paljon!

• Pääset mukavaan ja iloiseen porukkaan
  • Pääset vaikuttamaan koulun ja ympäristön viihtyisyyteen ja turvallisuuteen sekä osallistumaan asuinalueesi päätöksentekoon.
  • Pääset vaihtamaan ajatuksia muiden vanhempien kanssa lasten kasvatuksesta ja vanhemmuudesta.
  • Opit tuntemaan lapsesi kavereita ja heidän vanhempiaan. Tutustut myös eri-ikäisten lasten vanhempiin.
  • Olet mukana rakentamassa paikallista aikuisten turvaverkkoa lasten ja nuorten ympärille.
  • Koulun käytännöt tulevat tutuiksi ja voit olla mukana kehittämässä niitä. Tutustut paremmin koulun henkilökuntaan.
  • Olet mukana järjestämässä mukavaa toimintaa lapsille ja nuorille.

Koska lapsia ”kasvaa koko ajan ulos koulusta”, niin etsimme joukkoomme uusia jäseniä sekä käsipareja auttamaan erilaisissa järjestelyissä. Monesti jo 1-2 tunnin kerta-apu on ratkaiseva!

Yhdistyksemme on
Suomen Vanhempainliiton jäsen.

Vanhempainliitto on valtakunnallinen vanhempien osallisuuden ja kasvatusyhteistyön asiantuntijajärjestö.

Yhdistyksemme on
Tampereen Vanhempien jäsen.

Tampereen Vanhemmat on kuntakohtainen vanhempien osallisuuden ja kasvatusyhteistyön asiantuntijayhdistys.