Vanhempaintoiminta Pohjois-Hervannan koulussa

PDF-tiedostoVanhempaintoimintaPoHessa.pdf (442 kB)
Tietopaketti Pohjois-Hervannan koulun vanhempaintoiminnasta, vanhempaintiimeistä ja vanhempaintyhdistyksestä
PDF-tiedostoWhat is PTA.pdf (518 kB)
Mitä vanhempainyhdistystoiminta on? Tiedostossa lyhyt kuvaus niin suomeksi, kuin ruotsiksi, englanniksi, eestiksi, venäjäksi, arabiaksi, kurdiksi ja somaliksi. tervetuloa mukaan! Jos sinulla on näitä kielilä puhuvia ystäviä, välitä tieto heillekin. Koulu on jo kansainvälinen, hyvä jos vanhempainyhdistyksin on!
Tiedotamme myös Facebookissa!

Olisiko joku seuraavista sun juttu?

Voit osallistua ja tukea monin eri tavoin. Tässä muutama esimerkki:

• Tee herkkuja myytäväväksi lasten discossa, joita pidetään Kupolissa n. 4 krt/v. Karkit ja mehut ostamme valmiina, mutta esim mokkapalat ja popcorn tekevät hyvin kauppaansa samoin kuin vaikkapa Halloween-discon hirmuiset herkut.
  • Tule hoitamaan kahvitusta vanhempainiltaan. n. 1 krt/v, työpanos n. 2 h. Usein tehdään niin, että muutama henkilö hoitaa tilaisuuden alun ja muutama lopun
  • Tulisitko avuksi lasten discon puffettiin? n. 4 krt/v, työpanos n. 2 h per kerta. Usein tehdään niin, että muutama henkilö hoitaa tilaisuuden alun ja muutama lopun.
  • Tule mukaan ideoimaan ja järjestämään jo perinteiksi muodostunutta Pikkujoulupyrähdys-myyjäistapahtumaa.
  • Tule mukaan vanhempainyhdistyksen tapaamisiin/kokouksiin, joita pidetään kerran kuussa koulun ope-huoneessa. Aina ei tarvitse ehtiä mukaan, ja voit osallistua kokouksiin vaikka et olisi aiemmin ollut mukana tai edellisestä käynnistä olisi kulunut pidempikin aika
  • Auta meitä viestimään, päivittämään nettisivuja, Facebookia, … tarvitsemme myös juttujen kirjoittajia, esimerkiksi Hervannan Sanomat mielellään julkaisee tekstejä toiminnastamme. Meiltä on pyydetty myös kantaaottavia kolumneja.
  • Maksa vapaaehtoinen kahvimaksu vanhempainilloissa, joihin vanhempainyhdistys järjestää kahvituksen. Tällä hetkellä keräämme varoja erityisesti kiusaamisen vastaisten tietoiskujen järjestämiseen.
  • Osallistu yhteistilauksiin, kuten muutaman kerran toteutettu leipomopakastemyynti, josta leipomo maksoi meille provision.
  • Voit myös ehdottaa meille mitä voisit tehdä tai toivoisit tehtävän. Lisätietoja saat pj Maaritilta maarit.mikkola (miuku) gmail.com

Liittyisitkö jäseneksi? Tervetuloa mukaan iloiseen porukkaamme!

Voit olla PoHen tuen toiminnassa mukana satunnaisesti, mutta jos haluat aktiivisempaa roolia ja osallistua yhdistyksen toimintaan, liity jäseneksi ja osallistu tapaamisiimme.

Jäseneksi voit liittyä allaolevalla lomakkeella. Saat vahvistuksen kun hakemuksesi on käsitelty.